fbpx

Reportage och sociala medier
för Infra-con

Uppdrag:
Innehåll

Infra-con är ett växande företag med fokus på betong, mark och anläggning. De har sitt kontor i Örebro och är verksamma i hela Sverige med totalentreprenader och utförandeentreprenader.

Företaget grundades 2015 med affärsidén att vara ett konkurrenskraftigt alternativ genom hög kompetens och kostnadseffektivitet. I oktober 2020 kammade de hem priset som “Årets Tillväxtföretag 2019 ” på Örebrogalan som arrangeras av Almi.

 

 

Vi har arbetat tillsammans med Infra-con sedan 2019, med fokus på deras digitala marknadsföring. Marknadsföringen sker i form av nyhetsreportage som publiceras på deras hemsida och genom strategiska inlägg som publiceras kontinuerligt på deras sociala medier.

Genom nyhetsreportagen och inläggen på Facebook kan vi visa upp Infra-cons breda repertoar. Där lyfter vi deras kompetenser och beskriver utförligt de olika momenten på projekten. Med inläggen får företaget en digital närvaro där deras framgångar uppmärksammas och intressenter har möjlighet att följa utvecklingen på företaget. Den digitala marknadsföringen gjuter förtroende bland följarna och bygger nya relationer.

Vill ni också ingjuta förtroende digitalt?